چگونه ردیاب خودرو می‌تواند امنیت وسیله نقلیه شما را افزایش دهد؟

فناوری

در حال حاضر قیمت و ارزش وسایل نقلیه بسیار افزایش پیدا کرده است. شما به کمک راهکارهای مختلف می‌توانید امنیت لازم را برای خودرو و هر وسیله نقلیه دیگری به ارمغان بیاورید. به کمک فناوری‌های نوآورانه و امروزی، امنیت و ایمنی ۱۰۰ درصدی را برای خودرویی می‌توان به وجود آورد. یکی از بهترین راهکارهای کارآمد جهت افزایش ایمنی وسایل نقلیه، استفاده از ردیاب خودرو می‌باشد. شما به کمک این سیستم ردیابی می‌توانید بیشترین میزان از امنیت را برای خودرو خود به وجود بیاورید. شانس ربوده شدن خودروهای مجهز به ردیاب، تقریبا غیرممکن می‌باشد. حتی شما به کمک این سیستم ردیابی قادر به مکان‌یابی خودروی سرقتی خود نیز خواهید بود. بهترین راه برای کاهش ریسک ناشی از سرقت و ایجاد بستری امن برای وسایل نقلیه، استفاده از این ردیاب می‌باشد‌. جلوگیری از سرقت احتمالی خودرو در هر موقعیت مکانی دور از واقعیت نیست؛ اگر از ردیاب خودرو استفاده کنید. این محصول به عنوان یک از ابزارهای هوشمند ضد سرقت در جهان شناخته می‌شود.

تامین امنیت وسیله نقلیه به کمک ردیاب خودرو

این نوع از ردیاب علاوه بر محافظت از خودروهای مظنون به سرقت، ابزارهای امنیتی مختلفی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ردیاب خودرو در کنار امنیت از بروز هرگونه حادثه و خسارات احتمالی برای وسیله نقلیه نیز جلوگیری می‌کند. این ابزار پیشرفته با تامین امنیت بیشتر، ریسک بروز حادثه‌های سرقتی را کاهش می‌دهد. تمامی اطلاعات و داده‌های ثبت شده در این ردیاب، حساس و دقیق هستند؛ زیرا توسط ماهواره‌ اطلاعات پایش و سازماندهی می‌شوند.

این ردیاب از هر نوع وسیله نقلیه شخصی سواری، سنگین و همچنین موتورسیکلت می‌تواند محافظت کند. این محصول با ارسال پیام هشدار و موقعیت مکانی، مالک را از تمامی اتفاقات پیرامون مطلع می‌کند. مسیریابی و ناوبری جی پی اس یا همان ردیاب خودرو، نقطه عطف امنیت را معنا بخشیده است. با عبور از مسیرهای ایمن می‌توانید خطر بروز حوادث جاده‌ای را کاهش دهید. این تکنولوژی حیاتی به صورت ۲۴ ساعته، مالک را از لوکیشن دقیق خودرو مطلع می‌سازد. هنگام سرقت، با در دست داشتن چنین اطلاعاتی در زمان مناسب، بهترین واکنش را برای مقابله با خطر می‌توانید از خود نشان دهید. شما با تعیین محدوده جغرافیایی برای این ردیاب می‌توانید نظارت بیشتری بر وسیله نقلیه خود داشته باشید. در صورت خارج شدن خودرو از محدوده جغرافیایی تعیین شده پیام هشدار برای کاربر از طریق اپلیکیشن هوشمند ارسال می‌شود‌. بسیاری از داده‌های دریافت شده از ردیاب خودرو به راحتی قابل ذخیره‌ سازی در فضای ابری هستند. تحت هر شرایطی امنیت ردیاب خودرو تامین خواهد شد. این ردیاب، حفاظت از وسیله نقلیه را به نحو احسن انجام می‌دهد. شما برای حفاظت وسیله نقلیه می‌توانید از این محصول هوشمند کمک بگیرید.

کاهش خطرات احتمالی برای وسیله نقلیه به کمک ردیاب خودرو

شما به کمک ردیاب خودرو در سایه فناوری ردیابی می‌توانید به صورت لحظه‌ای از موقعیت وسیله نقلیه و حتی سرعت آن مطلع شوید. این فناوری امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های امنیتی این محصول خاموش کردن خودرو از راه دور می‌باشد. در صورت سرقت، مالک به کمک این ویژگی می‌تواند از راه دور خودرو در حال حرکت را خاموش کند. از دیگر ویژگی‌های این ردیاب ارسال پیام‌های هشدار دهنده به مالک می‌باشد‌. پیام‌های هشدار برای مالک وسیله نقلیه به صورت آفلاین و آنلاین ارسال می‌شوند. همچنین این محصول در کنار تامین امنیت، از قیمت ارزانی نیز برخوردار می‌باشد.

شما برای خرید این محصول نیاز به بودجه ریالی بسیار زیادی ندارید. با کمترین میزان از بودجه می‌توانید چارچوب امنیت را برای هر وسیله نقلیه‌ای ایجاد کنید.

null

افزایش امنیت وسیله نقلیه به کمک ردیاب خودرو

بسیاری از افزونه‌های امنیتی موجود در ردیاب خودرو، کاملا کاربردی و کاربر پسند هستند. یکی از خطرات پیش‌فرض برای هر وسیله نقلیه سرقت و ربوده شدن می‌باشد‌. شما با تعریف پیام‌های چند منظوره به این ردیاب می‌توانید شانس ربوده شدن وسیله نقلیه را تا حدودی کاهش دهید. برای جلوگیری از سرقت می‌توانید سیستم پیام هشدار را فعال کنید. این سیستم جدید و هوشمند پیام‌های مخابراتی دریافتی از ردیاب را به صورت آنی برای مالک ارسال می‌کند. هشدارهایی مانند: باز شدن درب خودرو، ضربه به خودرو، روشن و خاموش کردن غیرمجاز خودرو، حمل خودرو با یدک‌کش، حرکت با سرعت غیر مجاز، کم شدن باتری دستگاه ردیاب، جدا کردن ردیاب از خودرو، دستکاری برق خودرو، قابلیت مشاهده مسیر طی شده و عبور از محدوده مجاز در قالب پیام به مالک ارسال می‌شوند. شما به کمک این وسیله به صورت لحظه‌ای با وسیله نقلیه خود ارتباط می‌گیرید.

همچنین در صورتی که خودرو در نقطه‌ای کور و دور از دسترس باشد؛ اطلاعات مربوط در حافظه ردیاب ذخیره خواهند شد. این محصول جدید قابلیت شنود صداها را نیز دارد؛ در نتیجه مدیریت و تامین امنیت وسیله نقلیه برای مالک راحت‌تر خواهد بود. شما با فعال کردن افزونه درخواست کمک اضطراری در ردیاب‌های هوشمند جدید می‌توانید با شماره‌های تلفن‌های پیش فرض تماس حاصل فرمایید. تحت چنین شرایطی با ارسال موقعیت مکانی لحظه‌ای می‌توانید درخواست کمک کنید. این وسیله مفید تمای چارچوب‌های مربوط به امنیت را در وسیله نقلیه به ارمغان می‌آورد. همچین برخلاف سایر روش‌های منسوخ شده پیشگیری از سرقت، امکان خطای سیستم هوشمند ردیاب کمتر از ۵ درصد می‌باشد‌.

مزایای ردیاب خودرو در تامین امنیت وسیله نقلیه

با افزایش آمار بالای سرقت، محافظت از وسایل نقلیه ضروری تلقی می‌شود. مزایای ردیاب خودرو بسیار زیاد است؛ به همین علت هم‌اکنون به عنوان برترین ابزار امنیتی شناخته می‌شود. این محصول به پیشگیری از سرقت خودرو و یافتن خودروهای مسروقه کمک می‌کند. این ردیاب هشدارهای امنیتی مختلف را به مالک ارسال کرده و باعث افزایش ایمنی راننده و سرنشینان می‌شود. شما به کمک موقعیت‌یاب لحظه‌ای می‌توانید از وضعیت خودروی خود مطلع شوید. ارتباط صوتی با خودرو و شنود داخل کابین از مزایای اصلی این ردیاب به شمار می‌آید. همچنین مالک به کمک ردیابی آفلاین می‌تواند به صورت دقیق خودرو را ردیابی کند. گروه تخصصی ابرسو با هدف مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل، به دنبال رفع چالش‌های مربوط به سرقت وسایل نقلیه می‌باشد‌. شما به کمک ردیاب خودرو و اتصال به سامانه یکپارچه ابرسو می‌توانید تمامی اطلاعات مهم در خصوص وسیله نقلیه خود را دریافت کنید. این نوع از ردیابی‌های هوشمند از دقت فوق العاده بالایی برخوردار هستند؛ زیرا سامانه متصل به این ردیاب توسط نرم‌افزارهای تخصصی پشتیبانی می‌شود.

این گروه حرفه‌ای با معرفی و ارائه راهکارهای جامع به دنبال ایجاد مسیری امن برای تامین امنیت وسایل نقلیه می‌باشد.